Această rutină de seară te va face să dormi mai bine și să te trezești mai fericită

Această rutină de seară te va face să dormi mai bine și să te trezești mai fericită

O rutină de noapte adecvată te va ajuta să ai parte de somnul pe care îl meriți. Continuă să citești pentru a afla mai multe!

Ai grijă ce bei pe timpul zilei

Rutina ta de noapte nu implică doar activitățile pe care le faci înainte de culcare. Obiceiurile tale zilnice pot avea, de asemenea, un impact asupra calității somnului. 

Acest lucru este valabil mai ales în ceea ce bei. Anumite băuturi, precum cafeaua și alcoolul, au un efect stimulant.

Mai mult, efectele stimulante ale cofeinei și alcoolului pot dura și câteva ore. Iată câteva lucruri pe care le puteți face pentru a evita efectele lor nedorite asupra somnului:

  • Consumă cafea doar dimineața sau după-amiaza devreme.
  • După-amiază optează pentru ceaiuri in plante/ fără cofeină. 
  • Limitează consumul de alcool noaptea, mai ales în timpul săptămânii, când trebuie să te trezești devreme a doua zi. 
  • Rămâi hidratat pe tot parcursul zilei pentru a te menține trează și alertă.

Amintește-ți: orice bei după ora 16, poate rămâne în organism suficient de mult timp pentru a avea un impact asupra somnului. Deci, bea cu înțelepciune!

Mănâncă bine - mai ales cina!

Potrivit Fundației Naționale a Somnului, dieta și calitatea somnului merg mână în mână. Cina, în special, este ceva de care trebuie să fii mai atentă.

Cel mai bine este să mănânci o cină ușoară și sănătoasă cu câteva ore înainte de culcare. Dacă mănânci o masă grea aproape de culcare, corpul tău va trebui să folosească mai multă energie pentru a digera mâncarea.

Mai mult decât atât, poate interfera și cu capacitatea corpului tău de a trece în modul somn. Dacă ți-e foame aproape de culcare, optează pentru o gustare ușoară și sănătoasă în defavoarea snack-urilor și a mâncării nesănătoase. 

Pregătește-te pentru ziua următoare

Cu câteva ore înainte de culcare, asigură-te că te pregătești pentru a doua zi. Gândește-te și fa o listă cu programul, sarcinile și întâlnirile pentru ziua care urmează.

Pregătește-ți geanta și alege o ținută. Este mai ușor să te odihnești bine dacă nu te gândești la toate lucrurile pe care trebuie să le faci când te trezești.

Pregătindu-ți lucrurile în avans, este, de asemenea, mai puțin probabil să uiți ceva din cauza goanei de dimineață. Este și o modalitate mai plăcută de a te trezi când știi că ești pregătită pentru o nouă zi.

Fă o baie caldă și îmbracă-ți pijamalele preferate

O baie sau un duș cald îți poate ajuta corpul să treacă la modul odihnă. După ce faci o baie caldă, temperatura corpului scade pentru a se adapta la temperatura camerei.

Această schimbare rapidă a temperaturii corpului poate ajuta la inducerea somnolenței. Asigură-te că ai câteva prosoape pufoase la îndemână pentru a șterge excesul de apă din baia relaxantă.

De asemenea, este ideal să ai un dulap dedicat pentru culcare. A avea haine specifice pe care le porți doar la culcare te ajută să-ți condiționezi mintea pentru somn.

Alegeți pijamale potrivite care sunt frumoase și confortabile în același timp. Pe site-ul nostru vei putea să găsești o gamă variată de pijamale de damă din satin. Acestea îți lasă pielea să respire, sunt moi și te vor face să te simți frumoasă chiar și atunci când dormi.

O rutină bună pe timp de noapte este la fel de importantă ca rutina de dimineață. Obiceiurile sănătoase de somn te vor ajută să obții odihna pe care o meriți și, sperăm, te va ajuta, de asemenea, să vă maximizezi orele de veghe.

Dacă această rutină de noapte pare copleșitoare, încearcă să încorporezi o mică schimbare la un moment dat. În acest fel, poți lucra până ajungi la o rutină completă.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!