8 sfaturi pentru a fi mai organizată la birou

8 sfaturi pentru a fi mai organizată la birou

Succesul este rezultatul planificării pe termen lung și al acțiunii zilnice.

O bună organizare te ajută să obții controlul asupra timpului tău, astfel încât să poți planifica și finaliza sarcinile necesare pentru a-ți atinge obiectivele.

Iată opt sfaturi organizatorice care te vor ajuta să îți atingi obiectivele pe termen lung la locul de muncă:

 

  1. Axează-te pe ce este cu adevărat important

Amintește-ți de obiectivele tale pe termen lung și revizuiește-le atunci când este necesar. Stabilește priorități zilnice pentru a-ți îndeplini obiectivele. Păstrează în apropiere fotografii cu familia ta sau imagini inspiraționale.

 

  1. Creează liste

Creează liste zilnice, săptămânale și lunare cu sarcini importante. Revizuiește-ți prioritățile zilnice la începutul fiecărei zile.

 

  1. Organizează-ți timpul într-un mod eficient

Programează-ți timp de liniște la locul de muncă pentru a-ți îndeplini sarcinile care necesită o concentrare suplimentară.

Fă-ți cea mai provocatoare muncă atunci când energia ta este la maxim; păstrează sarcinile mai puțin solicitante pentru mai târziu. Dacă ai tendința de a amâna, concentrează-te pe sentimentul de realizare pe care îl vei simți când treaba este terminată. Folosește timpul petrecut pe drum spre birou pentru a-ți planifica activitățile zilnice.

 

  1. Folosește calendare și planificatoare

Verifică zilnic calendarul de lucru pentru a-ți revizui activitățile și pentru a evita conflictele. Notează toate angajamentele cu creionul, în loc să ai încredere în memoria ta. Utilizează formulare și software de planificare și programare pentru a te ajuta să planifici proiecte pe termen lung.

 

  1. Delegă sarcini 

Atribuie sarcini altora atunci când sarcina nu este la nivelul tău de expertiză. Oferă instruire adecvată și feedback cu privire la proiectele sau sarcinile atribuite.

 

  1. Organizează-ți email-urile și apelurile telefonice

Sortează e-mailurile primite în categorii după prioritate sau acțiune. Utilizează mesageria vocală pentru a filtra apelurile telefonice.


 

  1. Curăță biroul și spațiul de lucru 

Golește spațiul de lucru. Păstrează doar cele mai importante elemente și ustensile de care ai nevoie zilnic pe partea de sus a biroului tău. Arhivează materialele de resurse pe care le utilizezi rar. Aruncă informațiile duplicate și materialele care vor fi în curând inutile. Lasă spațiu liber pe rafturi pentru creștere.

 

  1. Rămâi organizată

Organizează fișierele după prioritate și păstrează-le pe cele mai importante la îndemână. Petrece 15 minute la sfârșitul fiecărei zile pentru a curăța biroul și 15 minute în dimineața următoare planificându-ți activitățile zilei. Examinați articolele de la unu la șapte din această listă.

Urmând aceste sfaturi, cu siguranță vei deveni mult mai organizată, iar seara când vei ajunge acasă vei putea să-ți îmbraci pijamalele de damă preferate de la Adictiv.ro și să te pui la somn mai relaxată ca oricând. 

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!