Cum să dormi 8 ore în 4 ore

Cum să dormi 8 ore în 4 ore

 

Să spunem doar ceea ce este evident și să spunem că nu există nicio modalitate posibilă de a dormi 8 ore în doar patru. Poți, totuși, să profiți la maximum de acele patru ore și să te odihnești atât de grozav încât, după aceea, să te simți ca după 8 ore de somn. Unul dintre secretele pentru a obține un somn de înaltă calitate, așa cum vei afla în această postare, este relaxarea completă și mediul suprem de odihnă. Află mai jos la ce ne referim.

 

De ce somnul este esențial ?

 

Înainte de a încerca să păcălești sistemul, e bine să înțelegi de ce sistemul este în funcțiune. Toată lumea are două etape de somn; Somnul REM (mișcarea rapidă a ochilor) și somnul non-REM și fiecare îndeplinește o funcție esențială a corpului.

 

Somnul non-REM are trei etape diferite care joacă un rol în repararea țesuturilor musculare ale corpului, reținerea și construirea mușchilor (ceea ce este util pentru persoanele în vârstă) și întărirea sistemului imunitar.

 

Somnul REM, pe de altă parte, îți împrospătează mintea și este esențial pentru funcțiile importante ale creierului, cum ar fi păstrarea memoriei, învățarea, reglarea stării de spirit și dezvoltarea creierului pentru persoanele mai tinere. În consecință, lipsa somnului poate însemna că pierzi procesele fundamentale ale corpului menite să susțină sănătatea generală. Deci, dacă vei dormi doar 4 ore într-o noapte, asigură-te că nu faci din asta un obicei.

 

Pasul 1. Practică activități de relaxare

 

Este aproape imposibil să primim un somn profund și de calitate dacă ne simțim anxioși, stresați. Ca atare, este important să te simți complet relaxat înainte de a te pune în pat. În acest fel, când în cele din urmă te pui la somn, vei putea intra mai ușor într-un somn profund, deoarece creierul și corpul tău sunt deja pregătite pentru modul de somn.

 

Citește o carte

 

Știai că una dintre cele mai bune moduri de a te relaxa și de a scăpa de stres este citirea unei cărți? Cercetările sugerează că doar 6 minute de lectură pe zi pot reduce nivelul de stres cu 68%. Încearcă să citești o carte în pat, astfel încât să poți lăsa cartea deoparte și să închizi ochii de îndată ce începi să te simțiți somnoros.

 

Practică mișcări de yoga

 

Mișcările de yoga sunt o modalitate excelentă de a-ți calma atât corpul, cât și mintea înainte de a merge la culcare, mai ales după o zi lungă. Întinderea ușoară, cum ar fi poziția câinelui în jos sau fluture, te ajută să-ți relaxezi mușchii și corpul, în timp ce respirația profundă și concentrarea asupra mișcării corpului te ajută să-ți limpezești mintea.



 

Fă o baie înainte de culcare

 

Dacă faci parte dintre cei ce au dureri musculare după o zi lungă, să faci o baie fierbinte înainte de a merge la culcare te poate ajuta la creșterea fluxului sanguin. O baie rece pe timp de noapte, totuși, ar avea probabil un efect opus asupra scopului tău.

 

Scrie o pagină de jurnal

 

Dacă anxietatea sau lista nesfârșită de responsabilități te împiedică să adormi, încearcă să ții un jurnal și un stilou în apropiere, pe o noptieră. Poți scrie orice din sarcinile de făcut pentru ziua următoare sau orice sentimente negative pe care le ai. În acest fel, atunci când gândurile stresante sau anxioase te țin treaz noaptea, le poți șterge din cap punându-le pe o bucată de hârtie. Nu are rost să-ți faci griji pentru ceva ce nu poți repara peste noapte.

 

Pasul 2. Îndepărtează-te de electronice

 

După o zi în care ai stat în fața ecranului telefonului, al computerului și al televizorului, ar trebui să acorzi creierului o pauză binemeritată de la ecranele dispozitivelor. Să-ți lași dispozitivele deoparte cu o oră sau o oră și jumătate înainte de a merge la culcare poate fi cu adevărat benefic pentru calitatea somnului.

 

Lumina albastră pe care o emit ecranele dispozitivelor electronice este suficient de puternică pentru a ne distruge ritmul biologic, care este în esență ceasul cu alarmă natural al corpului nostru, care ne informează când este timpul să ne trezim și momentul să mergem la culcare. Lumina influențează puternic acest ritm și vrei să te asiguri că corpul tău începe în mod natural să se relaxeze în jurul orei de culcare.

 

Pasul 3. Fii confortabil într-un mediu întunecat și liniștit

 

Continuând cu ideea că lumina îți influențează ritmul biologic, vrei să te asiguri că dormitorul tău este frumos și întunecat când te duci la culcare. Lumina limitează cantitatea de melatonină pe care o produce corpul tău, care este unul dintre semnalele care îi spune corpului că este timpul să intre în modul de somn. Deci, întunericul complet este ideal dacă vrei patru ore de somn de calitate.

 

Dormitorul tăi ar trebui să fie, de asemenea, la o temperatură de somn ideală, ceva care nu este prea cald sau prea rece. Experții spun că o temperatură bună este undeva între 19-21 ° Celsius. De asemenea, ar trebui să iei în considerare climatul în care trăiești, pijamalele pe care le porți și cât de groasă este salteaua.

 

Salteaua ta este, de asemenea, o parte importantă a acestor 8 ore de somn în 4 ore. Dacă nu ai o saltea potrivită, care să îți fie confortabilă, va fi foarte dificil să obții un somn odihnitor în orice noapte. Pentru cei care dorm pe lateral, ar trebui să doarmă pe o saltea moale care să-ți urmărească formele corpului. Pe de altă parte, cei care dorm pe spate și pe burtă, ar beneficia mai mult de pe urma unei saltele ferme care le susține coloana vertebrală și trunchiul.

 

Nu trebuie să uităm nici de pijamale, acestea au o contribuție foarte mare asupra somnului nostru. Comandă-ți chiar acum un set de pijamale de damă din satin de pe Adictiv.ro.


 

Pasul 4. Evită lichidele înainte de culcare

 

Pentru a obține patru ore de somn neîntrerupt și de calitate, îți sugerăm, de asemenea, să nu bei lichide înainte de a merge la culcare. Chiar și apă. În caz contrar, riști să te trezești după 2-3 ore pentru a merge la toaletă și nu este întotdeauna atât de ușor să te întorci la culcare.

 

Pasul 5. Practică exerciții pentru sănătatea mintală

 

Mindfulness înseamnă a avea capacitatea de a gestiona sau de a face față anumitor gânduri și de a le ghida într-o direcție mai neutră, mai liniștitoare. Mulți adulți menționează stresul ca fiind o cauză a somnului prost și, dacă poți învăța cum să deviezi aceste gânduri stresante, vei avea mai rapid un somn profund și cu adevărat odihnitor. Practicarea mișcărilor meditative, cum ar fi yoga sau tai chi, te ajuta să îți concentrezi atenția în altă direcție, relaxând în același timp corpul.

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!