Cum arată rutina ta de culcare?

Cum arată rutina ta de culcare?

Ai o rutină de culcare? Majoritatea dintre noi avem cel puțin o rutină mică pe care o urmăm în fiecare seară. Chiar dacă constă doar în spălarea dinților și în culcare înainte de miezul nopții. Dar a avea rutine mai complexe de culcare poate fi chiar mai util pentru sănătatea ta decât te-ai presupus anterior.

Gândește-te în acest fel - medicii și specialiștii în sănătate recomandă copiilor o rutină consistentă de culcare. Întrebați-i pe toți părinții noi și probabil că
vor putea recita rutina copiilor lor de culcare. Mai întâi fac baie, apoi se spală pe dinți, apoi li se citește o carte și apoi se duc la culcare. Medicii recomandă stabilirea rutinelor de culcare cu copiii, deoarece îi ajută să aibă un somn mai odihnitor și liniștit.

 

Crezi că o rutină de culcare a fost ceva ce ai depășit când erai copil. Cel mai bun lucru despre a avea o rutină de somn este ca ai timp pentru tine. Adulții care urmează o rutină sănătoasă la culcare se pot bucura de aceleași beneficii ca și cei mici. Cu toate acestea, dacă nu ai o rutină consistentă de culcare și cauți o inspirație, iată câteva sfaturi pentru a dormi bine:

 

Ține-ți telefonul departe de tine

În zilele noastre, cam toți suntem dependenți de telefoanele noastre. Nu-i așa? Dacă ești ca majoritatea dintre noi, telefonul tău este primul lucru la care te uiți dimineața, ultimul lucru la care te uiți noaptea. Deci, cum te poți aștepta să te odihnești bine lăsând telefonul pe noptieră, la îndemână? 

 

Nu mânca ciocolată sau cofeină noaptea târziu

O modalitate sigură de a avea un somn slab este să consumi cofeină înainte de culcare. O ceașcă de cafea conține 80-120 miligrame de cofeină. Adevărul este că cofeina poate rămâne în corpul tău până la 12 ore. Deci, chiar și cofeina la prânz poate fi prea aproape de culcare pentru unii oameni. Ceai, cafea și - da - chiar și ciocolata conțin toate cofeină și sunt cunoscute sub numele de sabotori ai somnului. Dacă ești în căutarea unei alternative - întoarce-te la ceaiurile din plante, cum ar fi menta sau soiurile de mușețel. Orice soiuri care conțin frunze de ceai negru, verde sau alb conțin stimulente. Deci, asigură-te că nu bei cofeină sau că nu mănânci ciocolată prea aproape de ora de culcare.

 

Fă o baie sau un duș relaxant

O baie fierbinte seara este o modalitate excelentă de a pregăti corpul pentru un somn bun. Fă-o mai benefică adăugând săruri de baie care favorizează somnul. Sărurile de baie conțin magneziu care este absorbit prin piele. Insomnia poate fi un simptom al deficitului de magneziu. Căldura apei calmează și ajută la relaxarea mușchilor obosiți și dureroși. 

 

Dormi pe sau în satin

În primul rând, mătasea este incredibil de confortabil. Când ai dormit ultima dată pe satin? Nu ai simțit că dormi pe un nor? Știm cu toții cât de confortabil este satinul, dar știai că este și un regulator termic natural? Când te așezi pe o pernă de satin sau porți pijamale de damă din satin, nu numai că simți că trăiești viața de lux, dar te asiguri, de asemenea, că temperatura corpului tău va rămâne constantă pe tot parcursul nopții, ceea ce este crucial pentru somn bun. 

Dacă-ți dorești o pijama de damă din satin sau o cămașă de noapte din satin, te invităm să vizitezi Adictiv.ro.

 

Scrie un jurnal de somn pentru a-ți liniști mintea

Scrierea gândurilor într-un jurnal de somn sau citirea unei cărți te ajută să îți liniștești mintea. O altă opțiune excelentă este să ai un stilou și un blocnotes lângă pat, astfel încât să-ți poți descărca gândurile pe hârtie.

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!