5 obiceiuri de seară care dăunează tenului

5 obiceiuri de seară care dăunează tenului
Știi că somnul este bun pentru sănătatea ta și pentru rutina ta de frumusețe. Somnul are pe lângă altele, și un efect asupra elasticității și fermității pielii - cea mai ieftină formulă anti-îmbătrânire din jur! Pe măsură ce dormi, vei reduce nivelul de cortizol; nivelurile ridicate de cortizol afectează colagenul din piele, rezultând riduri, astfel încât nivelurile scăzute de cortizol sunt ideale pentru menținerea unui aspect tânăr. Știind că somnul este bun pentru noi în general este un lucru, dar modul în care dormim este, de asemenea, un factor în ecuație. 

 

Poziția de dormit

Somnul frumos optim este cel mai bine realizat pe spate. Deși stomacul sau lateralul se pot simți confortabil, aceste poziții cauzează riduri feței. Pe măsură ce îți apeși fața în pernă, această presiune provoacă riduri fine, ca să nu mai vorbim de fricțiunea pielii împotriva materialului care cauzează pete ale feței și uneori coșuri.

 

Machiajul

Nu te culca cu machiajul pe față! Acest lucru îți va înfunda porii, va provoca pete, iar erupțiile îți epuizează colagenul, ducând din nou la riduri. De asemenea, poate provoca iritații ale ochilor și, dacă porii din jurul foliculilor genelor se înfundă, poate duce la colorare. De asemenea, îți usucă pielea și inhibă și mai mult absorbția produselor benefice pentru îngrijirea pielii, deoarece formează o barieră care împiedică pătrunderea.

 

Modul de viață

Dacă nu ai un somn de bună calitate, îți faci rău pielii. Acest lucru se poate datora alegerilor stilului de viață, cum ar fi dieta - alcoolul, cofeina și zahărul, toate compromit calitatea somnului sau îți perturbă ciclul de somn. 

Privarea de somn va provoca umflarea pielii și va provoca, de asemenea, decolorarea pielii. Ai nevoie de un somn de bună calitate, de obicei în jur de 8 ore pe noapte. Când dormi într-o poziție bună pe o saltea de calitate și într-o pijama de damă din satin sau o cămașă de noapte, poți reduce mișcările și răsucirile din timpul somnului, permițându-i pielii tale să obțină somnul regenerativ de care are nevoie. Poți achiziționa o pijama de satin de pe Adictiv.ro

 

Igienă

Dacă reușești să dormi 8 ore pe noapte, este fantastic! Dar apoi gândește-te la ceea ce faci pentru celelalte 16 ore sau mai puțin din ziua ta. De obicei, acest lucru include eliminarea și colectarea murdăriei, poluării și grăsimii de pe piele, toate acestea fiind transferate pe așternutul pe care dormi 8 ore. Pentru a evita transferul bacterian care poate provoca iritarea pielii, spală-ți lenjeria și așternutul cel puțin o dată pe săptămână.

 

Controlul temperaturii

Deși s-ar putea să fii tentată să faci multă căldura într-o noapte rece de iarnă, acest lucru nu numai că îți poate perturba calitatea somnului, făcându-te să te trezești des sau să ai dificultăți în a adormi, dar îți va usca și pielea. Temperatura camerei tale ar trebui să fie confortabilă. Vei descoperi că dormi mai profund atunci când temperatura camerei este puțin mai rece. 

Dacă pur și simplu trebuie să crești temperatura pentru că îți e foarte frig - ceea ce, de asemenea, nu este favorabil somnului odihnitor - rularea unui umidificator în fundal poate ajuta, de asemenea, la combaterea efectului de aer uscat. 

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!