Îngrijire de sine: 5 moduri de a avea mai multă grijă de tine

Îngrijire de sine: 5 moduri de a avea mai multă grijă de tine

5 moduri de a avea mai multă grijă de tine

 
  • Îngrijirea de sine, care include nutriție, reducerea stresului și exerciții fizice, ajută la menținerea unei persoane fericite, sănătoase și rezistente.
  • Timpul pentru tine probabil că este de obicei ultimul pe ordinea de zi, în mare parte din cauza tehnologiei și a stresului la locul de muncă.
  • Lucruri precum călătoria sau pur și simplu ieșitul afară pot contribui la scăderea nivelului de stres și la creșterea satisfacției în viață.

 

Este atât de important să te asiguri că ai grijă de corpul, mintea și sufletul tău în fiecare zi, nu doar când te îmbolnăvești. A învăța cum să mănânci corect, să reduci stresul, să faci sport în mod regulat și să iei o pauză atunci când ai nevoie de ele sunt etape de încercare ale îngrijirii de sine și te pot ajuta să fii sănătos, fericit și rezistent.

 

De ce eșuăm adesea la a avea grijă de noi?

 

Practicarea auto-îngrijirii nu este o sarcină tocmai ușoară. Cei mai mulți dintre noi suntem extrem de ocupați, avem locuri de muncă stresante sau suntem prea consumați de tehnologie pentru a ne face timp pentru noi înșine. Timpul pentru mine este de obicei ultimul pe ordinea de zi. Mai rău, uneori ne putem simți vinovați că ne-am luat timpul necesar pentru a avea grijă de noi înșine. Așa că să începem ziua cu îngrijirea de sine poate fi o provocare. 

 

Iată 5 moduri pentru a începe să ai grijă de tine.

 
  1. Fă-ți un program de somn.

 

Somnul poate avea un efect uriaș asupra modului în care te simți atât emoțional, cât și fizic. Lipsa somnului suficient poate cauza chiar probleme majore de sănătate. Dar stresul și alte distrageri pot face ravagii în somnul nostru.

 

Ce faci pentru ca somnul să facă parte dintr-o rutină de auto îngrijire? Începe prin a te gândi la rutina ta de noapte. Mănânci sau bei imediat înainte de culcare? Dacă da, este deosebit de important să stai departe de cofeină și zahăr, care tind să te țină treaz. 

 

Reducerea stresului este, de asemenea, cheia. Dacă ești stresat legat de muncă, gândește-te la cele mai bune modalități de a te calma după o zi grea sau de a te relaxa mai mult în timp ce lucrezi. S-ar putea să discuți cu angajatorul despre reducerea volumului de muncă sau să rezolvi un dezacord cu un coleg.

 

Apoi, asigură-te că dormitorul tău este cel mai bun loc posibil pentru a avea un somn REM bun. Ar trebui să fie lipsit de distrageri (cum ar fi un televizor, laptop, telefon mobil etc.). Și asigură-te că ai perdele care întunecă încăperea pentru a împiedica soarele să te trezească prea devreme dimineața.

 

De asemenea, asigură-te că pijamaua ta este suficient de comodă. Dacă îți dorești o nouă pijama de damă care să-ți asigure un somn liniștit și profund, intră pe Adictiv.ro și plasează o comandă chiar acum.

 

  1. Ai grijă de tine având grijă de intestinele tale.

 

Sănătatea intestinală poate avea un impact semnificativ asupra sănătății, bunăstării și sentimentelor de vitalitate. Tipurile de alimente pe care le consumi au un impact crucial asupra bacteriilor care trăiesc în stomacul tău, ducând la o cascadă de rezultate pozitive sau negative. Vindecarea intestinului poate duce la o persoană nefericită și invers.

 

  1. Fă mișcare zilnic, ca parte a rutinei de îngrijire personală

 

Știm cu toții că exercițiul este bun pentru noi, dar știm cu adevărat cât de bun este? Exercițiile zilnice te pot ajuta atât fizic, cât și psihic, stimulând starea de spirit și reducând stresul și anxietatea, ca să nu mai vorbim de faptul că ajută la slăbit.

 

Desigur, ar putea fi greu să mergi la sală în fiecare zi, așa că încearcă să încorporezi alte exerciții, cum ar fi mersul pe jos, tenisul sau yoga, care s-ar putea să se încadreze mai ușor în programul tău. Cel mai important lucru este să creezi o rutină care să funcționeze pentru tine.

 

  1. Mănâncă corect pentru îngrijire de sine.

 

Alimentele pe care le mâncăm au ​​potențialul fie de a ne menține sănătoși, fie de a contribui la creșterea în greutate sau la boli precum diabetul, dar ne poate menține și mintea în funcțiune și alertă. Consumul alimentelor potrivite poate ajuta la prevenirea pierderii memoriei pe termen scurt și a inflamației, ambele putând avea efecte pe termen lung asupra creierului și, la rândul lor, a restului corpului. Unele dintre cele mai uimitoare alimente de îngrijire personală includ pește gras, afine, nuci, legume cu frunze verzi și broccoli.

 

  1. Citește o carte despre auto-îngrijire.

 

În lumea haotică de astăzi, avem tendința de a apela la telefoanele noastre pentru divertisment sau confort, derulând prin fluxuri de știri care pot contribui la stresul și grijile noastre, mai degrabă decât să ne ajute. În schimb, gândește-te să iei cu tine o carte de auto ajutor când ieși din casă. Și mai bine, ia cărți despre îngrijirea de sine, astfel încât să poți afla mai multe despre cum să ai grijă de tine. S-ar putea să fii uimit de diferența pe care o poate face atunci când încetinești în loc să te uiți mereu la telefon. Nu numai că te poate ajuta să-ți îmbunătățești starea de spirit, dar te poate ajuta și să rămâi mai prezent și mai atent.

 

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!