Găsește-ți calea de a dormi mai bine

Găsește-ți calea de a dormi mai bine

Un somn bun este esențial pentru sănătatea ta generală. Când dormi suficient de mult noaptea, vei deveni mai productivă a doua zi, vei fi mai puțin stresată și vei avea o stare de spirit generală mai bună. Calitatea somnului poate afecta chiar și greutatea și sănătatea pielii.

Majoritatea oamenilor care au probleme cu adormitul, știu ce să facă și ce nu, pentru a rezolva această problemă, cum ar fi să bea ceai din plante, să facă o baie caldă și să evite să petreacă timp în fața ecranelor înainte de culcare. Dar, există și alte metode pe care le pot încerca. 

Alege pijamalele potrivite: îmbrăcămintea de dormit adecvată este esențială pentru un somn bun și o pereche grozavă de pijamale de damă pot face diferența. Dacă nu te simți confortabilă, te vei întoarce toată noaptea, tulburând ciclul tău obișnuit de somn. Modul în care pijamalele tale se potrivesc este foarte important. Dacă pijamalele sunt prea largi, este posibil să începi să te simți incomodă în timp ce te miști prin pat, iar dacă sunt prea strânse, te pot simți ”legată„. Un alt lucru de luat în considerare este țesătura din care sunt confecționate pijamalele. Nu vrei să îți prea cald sau rece și vrei ca materialul să se simtă bine pe pielea ta. 

Dacă-ți dorești un set de pijamale de damă sau o cămașă de noapte confortabilă, care se simte foarte plăcut pe piele, poți să intri pe Adictiv.ro. Pijamalele noastre sunt realizate din satin - un material mătăsos și neted, care lasă pielea să respire și reglează temperatura corpului. 

Bea suc de cireșe: cireșele sunt în mod natural bogate în melatonină, care este un hormon care reglează somnul. Sucul de cireșe îți ofera exact cantitatea potrivita de melatonina pentru a te ajuta să adormi și să nu te trezesti peste noapte; acesta îi oferă organismului o multime de nutrienți și antioxidanți. Se crede, de asemenea, că sucul de cireșe ajută la reducerea simptomelor de artrită și gută, combate durerile musculare și îmbunătățește sănătatea creierului. Sucul poate fi achiziționat sub formă de concentrat pe care îl amesteci cu apă sau gata de băut.

Ia un supliment de magneziu: Magneziul este unul dintre cele mai comune minerale de pe pământ și se găsește în multe dintre alimentele pe care le consumăm. Corpurile noastre depind de el pentru a funcționa corect. Sănătatea oaselor, a creierului, a inimii și a mușchilor sunt doar câteva dintre cele 600 de reacții celulare din corpul tău pe care aportul de magneziu le controlează. Suplimentele oferă beneficii precum combaterea inflamației, ameliorarea constipației și scăderea tensiunii arteriale, dar știați că magneziul poate ajuta la tratarea problemelor de somn? Magneziul reglează neurotransmițătorii care trimit semnale către sistemul nervos și creier, ajutându-te să te relaxezi. De asemenea, reglează melatonina pe care corpul tău o produce în mod natural, care îți controlează ciclul somn-veghe.

Aromoterapie cu lavandă: se crede că lavandă își are originea în Mediterana, Orientul Mijlociu și India și este folosită pentru a îmbunătăți somnul. Creierul nostru găsește mirosul de lavandă liniștitor, care, la rândul său, încetinește activitatea undelor cerebrale, permițându-ți să te relaxezi. Mirosul poate fi folosit în multe moduri diferite, cum ar fi difuzoare în dormitorul tău, loțiuni sau uleiuri esențiale pure aplicate direct pe piele și poți găsi chiar și detergenți de rufe care au parfum de lavandă. 

Meditație: Știai că 1 din 6 adulți meditează înainte de culcare? A lua câteva minute pentru a-ți limpezi mintea înainte de a merge la culcare poate face minuni pentru ciclul tău de somn. Când utilizezi o varietate de tehnici ale minții și ale corpului pentru a promova relaxarea, te eliberezi de tensiune și îți pregătești creierul pentru somn.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!