Dezvoltă o practică de auto-îngrijire de toamnă - individuală pentru tine

Dezvoltă o practică de auto-îngrijire de toamnă - individuală pentru tine

În aceste vremuri, este mai important ca niciodată să dezvolți o practică de auto-îngrijire care să-ți ajute bunăstarea în această toamnă și să-ți mențină energia și starea de spirit ridicate.

În primul rând, te rog să nu crezi niciodată că îngrijirea de sine este egoistă - cu cât te simți mai echilibrată, cu atât poți sprijini mai bine oamenii din jurul tău. Acesta este un fapt dovedit.

Există diverse tipuri de îngrijire personală și le vom descoperi împreună pentru a te ajuta să-ți construiești o practica individuală. Cheia este că aceste acțiuni nu ar trebui să fie niciodată considerate ca o altă obligație în viața de zi cu zi, ci lucruri de care te bucuri cu adevărat.

 

(1) ÎNGRIJIREA FIZICĂ

Aceasta este mai presus de toate - corpul tău este templul tău. Îngrijirea corpului și a bunăstării fizice nu trebuie neglijate niciodată. Dar acest lucru, în același timp, nu ar trebui să însemne că ești forțată să configurezi o nouă rutină de antrenament, de exemplu - sunt lucrurile simple:

 

  • bea mai multă apă
  • mănâncă porția zilnică de legume și fructe
  • fă controale medicale regulat
  • întinde-te dimineața și înainte de culcare
  • mergi la o plimbare în pauza de prânz
  • găsește o rutină de somn și asigură-te că dormi suficient

 

(2) ÎNGRIJIREA DE SINE EMOȚIONALĂ

Îngrijirea emoțională de sine este cu și despre reflecție. Conștientizează-ți sentimentele și învață cum să le faci față. Află care sunt declanșatorii tăi și cultivă compasiunea pentru tine și pentru oamenii din jurul tău.

 

  • dedica timp pentru deconectarea de la dispozitivele tehnice
  • notează-ți sentimentele într-un jurnal
  • practică meditația și stabilește intențiile pentru ziua care urmează
  • învață să spui „nu” oamenilor/lucrurilor/activităților care te afectează negativ

 

(3) ÎNGRIJIREA DE SINE SPIRITUALĂ

Îngrijirea spirituală de sine merge cu un pas mai departe - totul ține de imaginea de ansamblu. Stabilește care sunt credințele și valorile care îți ghidează viața și îți hrănesc sufletul. Pentru unii aceasta poate fi religia, dar pentru alții există abordări diferite pentru a găsi scopul și sensul vieții. Acestea sunt câteva dintre modalitățile cu ajutorul cărora poți practica îngrijirea spirituală de sine:

 

  • petrece timp în natură
  • meditează
  • scrie un jurnal de recunoștință
  • fă voluntariat pentru ONG-urile locale

 

(4) ÎNGRIJIREA DE SINE SENSORIALĂ

Toate percepțiile senzoriale ne ajută să fim în momentul prezent – fie că este vorba de vedere, auz, miros, gust sau atingere. Realizarea conștientă a activităților care se concentrează pe un anumit simț poate fi o modalitate eficientă de scădere a nivelului de stres.

 

  • petrece timp în natură, bucură-te de priveliște și inspiră adânc
  • ascultă un playlist de toamnă
  • aprinde o lumânare parfumată cu un parfum liniștitor
  • savurează un ceai fierbinte
  • fă un duș sau o baie fierbinte
  • poartă materiale naturale de înaltă calitate, cum ar fi satinul, inclusiv pe timpul nopții

Satinul este un material moale, foarte plăcut la atingere care îți va oferi mult confort. Pijamalele de damă, cămășile de noapte și halatele de damă din satin de pe Adictiv.ro pot reprezenta primul pas în îngrijirea de sine sensorială. 

 

După cum poți vedea, există atât de multe moduri posibile de a practica auto-îngrijirea. Este important să-ți găsești potrivirea personală și să te ții de ea. Distrează-te împărtășind asta cu cei dragi și bucură-te din plin de această toamnă!

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!