Cum sa ai aparte de un somn odihnitor pe timpul noptii?

Cum sa ai aparte de un somn odihnitor pe timpul noptii?

Un somn rău pe timpul nopții este enervant și poate fi complet epuizant. În schimb, unul calitativ este revitalizator și revigorant, dar de cât somn avem de fapt nevoie?


Potrivit Sleep Foundation, mai întâi trebuie să „examinezi ce factori îți afectează calitatea și cantitatea somnului, cum ar fi programul de lucru și stresul. Pentru a obține somnul de care ai nevoie, trebuie să privești imaginea de ansamblu”. Sunt disponibile multe dovezi științifice care ilustrează diferențele inerente în ceea ce privește necesarul de somn între adulți de diferite vârste. În cele din urmă, Fundația pentru somn concluzionează că nu există un „număr magic” unic de ore de somn.

 

PREA PUȚIN SAU PREA MULT SOMN POATE REPREZENTA UN RISC PENTRU SĂNĂTATE

În 2010, Telegraph a raportat un studiu care a concluzionat că pentru un somn optim trebuie să dormi 7 ore. Studiul pe aproximativ 30.000 de persoane a constatat că apariția bolilor cardiovasculare a fost aproximativ dublată în rândul celor care dorm mai puțin de cinci ore pe zi, în comparație cu cei care dorm timp de șapte ore. Cei care dorm nouă ore sau mai mult au avut, de asemenea, un risc semnificativ crescut.

 

TIMPUL DE CULCARE

Dacă acceptăm că aproximativ șapte ore de somn sunt potrivite pentru majoritatea adulților, ar trebui să luăm în considerare și care șapte sunt cele mai bune. Comparând mai multe studii, se pare că majoritatea oamenilor de știință sunt de acord că ora optimă pentru a merge la culcare este între 22:00 și 23:00. Acest lucru se datorează faptului că temperatura corpului și cortizonul - hormonul de stres al organismului, încep să scadă în acest interval. Cu toate acestea, suntem afectați și de melatonină, substanța care este responsabilă cu apariția somnului, care este parțial declanșată de reacția creierului la întunecarea zilei. Experții de la Consiliul Somnului afirmă că, dacă te simți somnoroasă seara, cel mai bine este să mergi la culcare la acea oră, deoarece lupta pentru a rămâne trează se poate dovedi mai perturbatoare pe termen lung.

 

TEMPERATURA PERFECTĂ

Temperatura joacă, de asemenea, un rol important și majoritatea studiilor sunt de acord că temperaturile curprinse între 16 și 19 de grade Celsius sunt optime pentru somn, temperaturile de peste 24 de grade și sub 12 de grade dovedindu-se perturbatoare. De asemenea, suntem destul de încrezători că dormind în pijamale de damă din satin de la Adictiv.ro, vei avea toate șansele să te bucuri de un somn perfect. Pijamalele noastre de damă sunt realizate din satin - un material extrem de plăcut la atingere, care ajută la reglarea temperaturii optime a corpului. 

De asemenea, pe lângă pijamale, pe site-ul nostru vei mai putea să găsești și cămăși de noapte și halate de damă din satin. 

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!