Cum îți afectează pijamalele somnul?

Cum îți afectează pijamalele somnul?

A avea un somn bun noaptea joacă un rol vital în sănătatea și bunăstarea noastră, așa că este firesc să vrei să beneficiezi în fiecare noapte de toate avantajele pe care un somn odihnitor le are. 

Să te îmbraci adecvat pentru treburile de zi cu zi este un lucru normal și important despre care știm cu toții, însă ceea ce nu mulți dintre noi știm este că este la fel de important sau poate chiar mai important să faci același lucru și în timpul nopții. Ceea ce porți poate face o mare diferență în ceea ce privește calitatea somnului. 

În cadrul acestui articol, vom analiza modul în care hainele de noapte/ pijamalele îți pot afecta somnul și care sunt cele mai bune pijamale. 

Ce spun statisticile?

Conform datelor pe care le avem, 40% dintre americani poarta doar lenjerie intimă sau dorm nud în timpul nopții, 23% poartă pantaloni scurți și un tricou, în timp ce aproape o treime poartă o cămașă de noapte sau pijamale. 

Studiile mai arată și faptul că femeile se îmbracă de aproape patru ori mai des în mod corespunzător în timpul nopții decât bărbații. În timp ce aceștia din urmă vor dormi nud de două ori mai des decât femeile. 

Poartă haine largi

Purtarea hainelor largi este importantă pentru circulație și pentru a permite pielii să respire. Îmbrăcămintea strânsă, cum ar fi pantalonii strâmți cu talie elastică sau bluzele și pantalonii strânși, îți vor afecta circulația și îți vor împiedica pielea să respire în mod natural și, de asemenea, poate duce la iritarea pielii. 

Cercetările arată că purtarea hainelor strâmte în timpul somnului poate inhiba printre altele și producția de melatonină, care este responsabilă pentru reglarea ciclurilor de somn. Pentru un somn potrivit, poți opta pentru o cămașă de noapte de damă din satin sau pentru o pijama de damă din satin. 

Poartă șosete

Avem o veste foarte bună pentru cei cărora le place să poarte șosete atunci când dorm: acest lucru are foarte multe avantaje! Studiile arată că a avea picioarele calde te poate ajuta să te relaxezi și să adormi mai repede, deoarece astfel îți va scădea tensiunea arterială și corpul se va pregăti pentru somn. De asemenea, ajută la prevenirea fisurilor și a uscăciunilor, dacă picioarele tale transpiră, atunci șosetele vor absorbi excesul de umiditate.

Renunță la sutien

Purtarea sutienului în timpul somnului poate provoca de fapt o serie de probleme de sănătate prin împiedicarea circulației. Sutienele pot duce la indentări, iritații ale pielii și chiar chisturi. Riscul de a dezvolta o infecție fungică este, de asemenea, crescut, mai ales dacă locuiești într-un climat umed.

Ceea ce alegi să porți atunci când dormi este o chestiune personală. S-ar putea să fii perfect fericit într-un set de pijamale cu dungi asortate, în timp ce altcineva ar putea alege să doarmă într-o cămașă de noapte de damă din satin care este foarte drăguță și vaporoasă (sau absolut nimic!).  

Indiferent în ce dormi noaptea, este posibil ca somnul să nu vină cu ușurință. Dacă crezi că există posibilitatea să suferi de o tulburare de somn, recomandarea noastră este să apelezi la ajutor specializat. 

Dacă-ți dorești un somn mai odihnitor, îți recomandăm pijamalele de damă din satin sau cămășile de noapte din satin. Acestea nu doar că te vor face să arăți extraordinar în timpul somnului, dar sunt și extrem de comode, lăsându-ți pielea să respire și reglându-ți cu succes temperatura corpului astfel încât aceasta să fie optimă. Intră pe site-ul nostru și comandă chiar acum!

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!