7 moduri de a adormi mai repede

7 moduri de a adormi mai repede

Să adormi după o zi lungă poate fi uneori o provocare. Mai ales dacă te simți încărcată și stresată și ai multe în minte.

Am adunat câteva sfaturi pentru a te ajuta să te relaxezi pe timpul zilei și pentru a dormi mai repede. S-ar putea chiar să te gândești să faci unul sau mai multe dintre aceste lucruri în mod regulat și să construiești un ritual de seară. A face aceste lucruri în mod regulat poate acționa ca un indiciu pentru corpul tău că este timpul să încetinești și să te relaxezi.

  1. Fă o baie sau un duș fierbinte.

Nu vom intra în știință, dar practic creșterea temperaturii corpului te ajută să dormi mai repede. Folosește ulei esențial de lavandă pentru rezultate și mai bune. Este foarte liniștitor să te îmbrăci cu pijamale de damă din satin după o baie fierbinte!
 

  1. Savurează o ceașcă de ceai din plante.

Așează-te și savurează o ceașcă fierbinte de ceai de plante. Aceasta este o modalitate excelentă de a te relaxa și a intra în “starea de somn”.

 

  1. Asigură-te că camera ta este suficient de întunecată.

Dacă există vreun fel de lumină în jurul tău, cu siguranță va fi mai greu să adormi. Dacă este o lumină stradală sau chiar o lună strălucitoare, ai putea investi în perdele cu nuanțe întunecate. 

 

  1. Citește pentru a te relaxa.

Dacă mintea ta aleargă și nu poți înceta să te gândești la evenimentele zilei ce abia a trecut, citirea înainte de culcare este un mod sigur de a te distrage. Uneori, dacă te afli în mijlocul unei cărți foarte bune, citirea ei înainte de culcare ar putea fi puțin prea stimulatoare. Dacă este cazul, alege ceva mai puțin interesant – poate un articol dintr-o revistă – și relaxează-te.

 

  1. Eliberează-ți gândurile.

În funcție de ceea ce se întâmplă în viața ta, poate fi necesar să te eliberezi unele dintre gândurile și ideile tale pentru a-ți limpezi capul și a adormi. Folosește un jurnal pentru a afla ce îți ocupă mintea timp de câteva minute înainte de culcare și sigur îți va fi mai ușor să te relaxezi.

Dacă nu ești atât de pasionată de scris, poate vrei să iei un set de “păpuși de îngrijorare” Guatemalene. Spune-ți îngrijorările acestor păpuși mici și așează-le sub pernă. Legenda spune că papușile iau grijile tale asupra lor și îți permit să te odihnești liniștită. Încearcă!

 

  1. Vizualizează-ți locul fericit.

Imaginează-ți un loc relaxant și senin. Gândește-te la ceea ce este cel mai liniștitor din acel loc. Poate sunetul valurilor care se prăbușesc în țărm. Senzația de iarbă rece sub picioarele tale. Soarele cald sau briza ușoară de pe față. Imaginează-te acolo, încearcă să simți senzațiile și lasă orice tensiune să se topească.

 

  1. Verifică-ți nivelul de confort.

Dacă te miști mult înainte să adormi, gândește-te. Sunt pijamalele și lenjeria de pat cu adevărat confortabile? Când ajungi în pat, poți găsi cu ușurință o poziție de somn confortabilă? În caz contrar, poate fi necesar să îți schimbi pijamalele, perna sau pătura. 

Îți recomandăm să încerci pijamalele de satin. Satinul este un material moale și foarte fin care-ți va oferi confort maxim. Poți să comanzi chiar acum pijamale de damă din satin sau cămăși de noapte din satin, accesând Adictiv.ro

Suport clienti Luni-Vineri 10:00 - 14:00

0772 689 924 office@adictiv.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!